1915.gads

La France Roadster Typ12

USA

Milzīgs 20.gs. pirmās desmitgades sacīkšu automobilis, izgatavots ASV, New York.
Šim gigantiskajam sporta auto bija ķēdes piedziņa, un masīvs 14,5 litru 6-cilindru motors .
Max ātrums-120 km/h,
degvielas patēriņš 1litrs /1km,
Jauda 140zs

Audi920
Audi920

La France Roadster Typ 12, ASV, 1915.izl.g.

1935.gads

Ford Eifel

Vācija

Sporta rodsters ar 4-cilindru sānu vārstu dzinēju, 1157cm³, 34 ZS, trīs pakāpju pārnesumkārbu un aizmugures riteņu piedziņu. Pirmais Fords Eifels ar skaistu pludlīniju, kuru iztādāja virsbūves ”Glazer” dizaineri. Sakarā ar globālo ekonomisko krīzi Vācijā, tika radīti mazlitrāžas modeļi, kā “Ķelnes” un “Eifel”. Šie modeļi bija visvairāk pārdotākās automašīnas. Ar elektrisko logu tīrītāju, pretēji iepriekšējiem modeļiem ar vakuuma tehnoloģiju.

Ford Eifel

Ford Eifel , Vācija, 1935.izl.g.

1937.gads

Wanderer

Vācija

Wanderer vēsture aizsākas 1885. gadā ,bet sērijveida automašīnu ražošana sākas 1913. gadā. 1932. gadā pievienojies „Auto Union”. Wanderer bija otrais lielākais šī koncerna ražotājs pēc izlaisto automašīnu skaita. Wanderer W-50 tipa automašīnas tika sāktas ražot 1936. gadā. Automašīnas virsbūve tika izgatavota Dresdenes karosēriju fabrikā „Glaser”, ar Porsche izstrādātu 6-cilindru dzinēju. Laikā 1936.-1938. gadam tika saražotas 3988 automašīnas.

Wanderer

Wanderer, Vācija, 1937.izl.g.

1937.gads

BMW 328

Vācija

Divvietīgs sporta automobilis ar 6-cilindru augšvārstu dzinēju. Aprīkots ar trīs Solex tipa karburatoriem. Virsbūve izgatavota no alumīnija. BMW 328 modeļi bija ļoti veiksmīgi. Le Mans trasē 1939. gada BMW-328 divu litru klasē, 1940. gadā uzvarēja Mille Miglia sacīkstēs. Vairāku Rīgas kinostudijas filmu „zvaigzne”.

BMW328

BMW 328, Vācija, 1937.izl.g.

1937.gads

Stoewer Grief "Junior"

Vācija

Stoewer tika dibināts Vācijā, Stettinas pilsētā, 1858. gadā. Pēc 1916. gada kā augstas klases sportisku un luksus klases mazās sērijās ražotu automobiļu ražotājs, tas sacentās pat ar Horch un Mercedes. Stoewer Greif „Junior” būvēts pēc čehu automobiļa Tatra licences, kā vidējās klases vieglais automobilis ar 4-cilindru gaisa dzeses augšvārstu opozītmotoru. Pēc 1937.gada iesauka „Junior” tiek izslēgts un tad tas ir Stoewer Greif.

StoewerGrief
StoewerGrief
StoewerGrief

Stoewer Grief „Junior”, Vācija, 1937.izl.g.

1938.gads

Mercedes Benz 320B cabrio

Vācija

Salīdzinot ar MB-290 modeļiem, MB -320 bija sekojošas izmaiņas –šasija un rāmis bija nedaudz modernizēts, uzstādīts 6-cilindru rindu motors ar palielinātu darba apjomu (3,2 litri), pirmo reizi uzstādīta 4-pakāpju ātrumkārba.

Mercedes Benz 320B cabrio
Mercedes Benz 320B cabrio

Mercedes Benz 320B cabrio, Vācija, 1938.izl.g.

1938.gads

Horch 951A

Vācija

Horch 951A Pulman- elegants XX gadsimta 30-to gadu reprezentācijas limuzīns ar 8 cilindru 5 litru un 120 Zs jaudas dzinēju. Tika ražots no 1937- 1940. gadam. Pēc individuāla pasūtijuma ( Nr. 3126, datētu ar 23.08.1938.) elitārajā virsbūvju firmā „Erdmann & Rossi” Berlīnē uz 951A modeļa šasijas izgatavoja reprezentablu 5-vietīgu kabrioletu. Pasūtītājs- Bolzani Eltwerke direktors.

Horch951
Horch951

Horch 951A cabrio, 1938. izl.g.

1938.gads

Mercedes Benz 170V

Vācija

1935. gadā konveijeru atstāja vidējās klases MB-170 - ikdienas automobilis katrai ģimenei. Tie bija visvairāk būvētie, līdz 1942. gadam saražoti 74964 eksemplāri. Mazajam MB -170V tipa, 4-cilindru, Vācijā visvairāk pirktajai mašīnai šajā klasē, ir apsildāmā krāsniņa, uz pašteces principa būvēta degvielas padeve, uzlabota eļļošana un pastiprināts sajūgs. Vidējais ceļojuma ātrums ir 95km/h.

Mercedes-Benz170V
Mercedes-Benz170V

Mercedes Benz 170V, Vācija, 1938.izl.g.

1938.gads

Mercedes Benz 380

Vācija

Šos automobiļus izgatavoja ļoti nelielā sērijā (157 eks. divos nepilnos ražošanas gados) pēc individuāliem pasūtījumiem, virsbūves veidu noteica nākamā klienta vēlme. Pēc individuāla pasūtijuma elitārajā virsbūvju firmā Sindelfingen uz 380 modeļa šasijas izgatavoja reprezentablu 5-vietīgu limuzīnu, kuru pasūtija Vācijas smagās metalurģijas virsvadītājs. Automobilim ir 8-cilindru motors.
Eksponēts Rīgas Motormuzejā.

Mercedes-Benz380
Mercedes-Benz380

Mercedes Benz 380, Vācija, 1938.izl.g.

1939.gads

Opel Admiral

Vācija

Opel ražošanu uzsāk 1862. gadā. Sākumā ražotas šujmašīnas, vēlāk arī velosipēdi. Automašīnu ražošanu uzsāka1898. gadā. Opel Admiral ražots laikā no 1937.-1939. gadam, šajā laikā saražoti 6404 auto un 2314 četru durvju kabrioleti. Šis modelis Berlīnes autoizstādē 1937. gadā tika atzīts par vienu no skaistākajiem modeļiem, kurš bija pārāks pat par Mercedes un Horch modeļiem. Pateicoties aizmugurējās daļas pagarinātai plūdlīnijai, šis modelis izstādē ieguva iesauku ”Bebra aste”. Kabrioleta virsbūve izgatavota Drēzdenes karosēriju fabrikā „Glaser”.

OpelAdmiral
OpelAdmiral
OpelAdmiral
OpelAdmiral
OpelAdmiral
OpelAdmiral

Opel Admiral, Vācija, 1939.izl.g.

1939.gads

Audi 920 cabrio

Vācija

1938. gada novembrī koncernā „Auto Union”priekšējo riteņu piedziņas modeļus nomainīja ar klasisko - aizmugures riteņu piedziņu un jaunas konstrukcijas „Horch” 6-cilindru motoru. Šis – tolaik ļoti modernais un tehniskā ziņā veiksmīgais modelis bija sākotnēji paredzēts kā „mazais” Horch automobilis. Elegantā kabrioleta virsbūve izgatavota Drēzdenes karosēriju fabrikā „Glaser”, pavisam uzbūvējot 818 eksemplārus.

Audi920
Audi920

Audi 920 cabrio, Vācija, 1939.izl.g.

1940.gads

Adler Triumpf

Vācija

Pirmo reizi šis priekšējās piedziņas automobilis tika eksponēts 1932. gadā Ženēvas autosalonā. Adler Trumph bija augstas klases produkts, mūsdienīgs transportlīdzeklis ar modernu tehnoloģiju. Šim automobilim ir Karmann karosērijas virsbūve.

AdlerTrumpf

Adler Trumpf, Vācija, 1940.izl.g.

1941.gads

Mercedes Benz 230

Vācija

Pēc panākumiem ko parādīja Mercedes Benz-170 pāŗdošana, tika veidots jauns ģimenes auto ar lielāku dzinēju ( 6-cilindri). Jaunajam automobilim bija progresīvas idejas konstrukcijā - kvadrātveida rāmis, neatkarīga piekare, 4- riteņu hidrauliska tipa bremzes, kas noteica jaunus standartus braukšanas komfortā un drošībā. Tas bija pieejams par tam laikam konkurētspējīgu cenu.

Mercedes Benz 230
Mercedes Benz 230

Mercedes Benz 230, Vācija, 1941.izl.g.

1942.gads

Mercedes Benz 320D

Vācija

Mercedes Benz 320 tipa kabrioleta modeļi bija pieejami trīs versijās, kas apzīmēti ar kodu burtiem. Nosacīti dārga bija kabrioletu sporta versija- A modeļi. Cabriolet –B automašīnām bija divas durvis, 4-logu stikli, ar priekšējām un aizmugurējām sēdvietām. Trešais veids ir Cabriolet- D, ar četrām durvīm, 4- logu stikliem, priekšējām un aizmugurējām sēdvietām.

Mercedes Benz 320D
Mercedes Benz 320D
Mercedes Benz 320D

Mercedes Benz 320D , Vācija, 1942.izl.g.

1959.gads

SMZ kabriolets

PSRS

Šāda tipa automašīnas tika ražotas Serpuhovā, Krievijā (SMZ ir Serpukhovskiy Mototsikletniy Zavod). Auto tika speciāli paredzētas vadītājiem-invalīdiem. Auto tika sadalīti bez maksas vai ar lielām atlaidēm, izmantojot sociālās aprūpes sistēmu, un kopumā netika oficiāli pārdotas personām bez invaliditātes. Tas bija 346 cm3 viencilindra 2-taktu motoru ar 10 ZS, 2-sēdekļu auto. Automobilis SMZ-3A filmējies padomju laika kulta filmās Operacija Ī un Šurika piedzīvojumi.

SMZ
SMZ
SMZ
SMZ
SMZ
SMZ

SMZ kabriolets, PSRS, 1959.izl.g.

1969.gads

Triumpf TR6

Lielbritānija

TR sēriju aizsāka ražot 50.gadu sākumā, konkurējot ar MG ļoti svarīgajā ASV eksporta tirgū. Vienkāršais, pievilcīgais, mazais sporta auto - TR2 iepatikās amerikāņu pircējiem un drīz tas kļuva par firmas galveno naudas pelnītāju. 1969.gadā, to aizstāja TR6 modelis ar tiem laikiem atbilstošāku, daudz modernāku virsbūvi, kuras piegādāja Karmann no Vācijas. Līdzīgi kā iepriekšējos TR modeļus arī TR6, galvenokārt, piegādāja Ziemeļamerika tirgum. Šo modeli ražoja līdz 1976.gadam.

TriumpfTR6

Triumpf TR6, Lielbritānija, 1969.izl.g.

1990.gads

Mercedes Benz 129 cabrio

Vācija

Ražoti no 1989.-2001. gadam. Viens no skaistākajiem un dārgākajiem sporta rodsteriem. Sākotnējā rūpnīcas cena 150 tūkst. dolāru, turklāt , lai iegādātos šo auto rindā vajadzēja gaidīt apmēram gadu. Automašina aprīkota ar 6-cilindru benzīna dzinēju, vieglmetāla diskiem, kā arī ar ādas salonu un mobilo telefonu. Ziemas apstākļiem atsevišķi uzstādāms „cietais” jumts.

Mercedes-Benz129
Mercedes-Benz129

Mercedes Benz 129, Vācija, 1990.izl.g.